luni, 29 decembrie 2008

Ooops…

…am lipsit un piculeţ... Din motive tehnice, desigur... Adică laptop-ul lui Cipri nu merge cum am programat. Prizele sunt smechere, iar internetul scump de băgat în propriul computer. Deci, asta e! Vom avea comunicare mai slăbuţă decât am preconizat (adică nu chiar de două ori pe zi).

Am aterizat în Christchurch după exact 24 de zbor şi după 41 de ore de la plecarea din faţa porţii. Ca de obicei, problemele de acasă nu se mai regăsesc aici, unde totul merge strună. Singurul necaz sunt eu (Dan) care sunt bântuit în continuare de toxinfecţia alimentară – cea mai cruntă a vieţii mele – şi despre care nu pot să dau detalii nici măcar colegilor medici...

Prima noapte în Cristchurch într-un camping de rulote dotat cu de toate, dar scump a dracului – 35 de euro pe noapte. Duminică dimineaţă „on the road again” spre Timaru pe coasta Oceanului Pacific. Prima întălnire cu Pacificul a lui Bogdan şi Cipri a avut loc într-un golfuleţ în care oceanul era mai liniştit decât Egeea într-o zi cu soare. Aşa a păţit descoperitorul lui de i-a dat numele de „Liniştit”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu