joi, 15 ianuarie 2009

Vorbe memorabile ale oamenilor care azi au sărit cu paraşuta pentru prima oară în viaţa lor

Cipri în drum spre aeroport: „dacă nu-mi place, eu nu le plătesc saltul!”. Dan: „da, dar atunci te mai iau o dată băieţii în avion fără paraşută. Că, de fapt, se plăteşte paraşuta, nu săritura!”
Dan văzâd un ceas reglat pe ora Budapestei: „is anybody from Hungary?”. Tipa de la office: „a fuckin` crazy skydiver. Do you wanna fly with him?!”. Dan: „Adică cu un ungur nebun? Ăăăăăă... dacă trebuie...!”
Cipri: „uite mă că ăştia ne îmbracă cu costume în culorile patriei. Dacă murim, măcar murim cu tricolorul pe noi...”
Dan la urcarea în avion: „na, hat beszelhetunk magyarul...”. Ungurul Eugene: „igen. Hat tudnod kel hogy en a tegnap fogtam neki enek a bisznisznek... ho, ho, ho...” (na, păi putem vorbi în maghiară # daaa... păi trebuie să-ţi spun că eu ieri m-am apucat de bussines-ul ăsta)
Ungurul Eugene către Dan, dar să audă toţi: „get closer because I dont afford to lose you. I already lost six persons this week. Is quite to much...”
Cipri: „îmi plac decolările!”, instructorul lui Cipri: „mie nu!”.
Bogdan când s-a deschis uşa: „ei acuma sunt puţin nervos!” iar către instructor: „i`m a little bit nervous now!” Instructorul către Bogdan: „me too!”
Bogdan, ultimele cuvinte: „sper să nu uit să zâmbesc!”
Bogdan la aterizare: „băi, de ce n-am bani să mai merg odată!”
Dan la aterizare: “ei, da, asta e o chestie care poate da dependenţă!”
Cipri la aterizare: “Yiuppi!”
Dan şi Bogdan văzând filmul lui Cipri: “bai, nu ţi-a prea ieşit zâmbetul, tu trebuie să mai sari o dată!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu