luni, 29 decembrie 2008

Dan reloaded

Ştiu că abia e Crăciunul, dar eu am înviat! Nu mi-am revenit complet, dar astăzi am putut ieşi la prima alergare alături de Bogdan. O plăcere deosebită să te trezeşti dimineaţa pe malul lacului (am ajuns între timp în Wanaka – zonă montană) să stai la o cafeluţă să mănânci ouă fierte moi de Bogdan (a vrut să le facă tari) şi să priveşti răsăritul din cel mai spectaculos punct al lumii cunoscute până atunci...

Fericirea dispare şi gândurile apar în momentul în care picioarele noastre se întâlnesc cu apa lacului în care va trebui să înotăm 3800m. E rece ca dracu. E extrem de rece. N-are nici 15 grade. Nu prea vorbim despre asta, dar cred că şi eu, şi Bogdan suntem panicaţi. Îmi dau seama că nici neoprenul nu te poate salva de la temperatura asta pentru o oră şi ceva de înot. Singura speranţă ascunsă este ca să se mai încălzească. Mai sunt 3 săptămâni până la concurs şi cred că sperăm într-o minune. Apropos, crestele din jurul lacului sunt înzăpezite, aşa că...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu