joi, 22 ianuarie 2009

Singapore şi acasă...

Dacă vă puteţi închipui o grădină botanică combinată cu o expoziţie arhitectonică, totul la o scară de câteva zeci de mii de hectare, puteţi avea o uşoară imagine despre ce înseamnă Singapore. Oraş, stat, râu, stil de viaţă, viziune de afaceri.
Zeci de relegii, sute de culturi, mii de diferenţe între milioane de oameni fac oraşul un furnicar fierbinte şi umed(este la circa 100 de km de ecuator).
A fost ziua răsfăţului. Am stat la un hotel de 3 stele (4 în România), am mâncat chinezeşte, indian-islamic şi în cele din urmă japonez, ne-am pierdut printre zgârie nori, am băut bere cu 800.000 de lei sticla şi ne-am luat ceasuri cu 300.000 de lei bucata.
Apoi am mai zburat 13 ore şi o jumătate de glob pentru ca să reîncepem veşnicele probleme în Europa şi România. Pe la vamă, prin aeroporturi...
Ne-am regăsit şi bagajele intacte, ceea ce înseamnă că am terminat totul într-o notă norocoasă.
Veştile de acasă nu ne-au lăsat să visăm la ce am lăsat în urmă, dar vom face un efort - vineri spre seară, într-o prezentare cu proiectoare, sunet şi imagine - pentru toţi cei care vor să vadă că lumea nu se termină la Chichiş, la Bucureşti şi nici chiar la Paris.
Locaţia şi ora le vom anunţa în secunda în care le vom şti, adică peste câteva ore...
Până atunci vă îmbrăţişăm pe toţi cei care cu gândul, cu sufletul sau cu tastatura aţi fost alături de ceea ce s-a numit cea mai mare provocare a vieţii noastre - New Zealand Expedition

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu